Veelgestelde vragen
- Home
- Veelgestelde vragen
Reserveren
Het lukt u niet om te reserveren. Kunnen wij u helpen?
Het lukt u niet om te reserveren. Kunnen wij u helpen?
Heeft u hulp nodig bij het maken van een reservering of wilt u liever telefonisch reserveren? Wij helpen u graag. Neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 204 0860 of vult u ons contactformulier in.
Hoe kan ik reserveren?
Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken bij Getstay kan zowel online als telefonisch. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.
Online resereveren
- Selecteer u gewenste locatie om te verblijven.
- Selecteer u gewenste verblijf periode.
- Selecteer met wat voor reisgezelschap u wilt verblijven.
- Kies u accommodatie om te verblijven.
- Kies voor voor ''voeg toe''
- Vul uw naw-gegevens in.
- Controleer de reservering, en kies voor bevestig en betaal.
- Kies daarna u betaalmethode.
- U ontvangt een bevestigings in de mail.
Telefonisch reserveren
Heb je vragen over je reservering of wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 204 0860.
Heeft u heeft geen bevestiging mail gehad
Heeft u heeft geen bevestiging mail gehad
Na een afgeronde reservering sturen we u een reserveringsbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.
Heeft u geen bevestiging ontvangen? Check of de bevestiging in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)72 204 0860
Heeft u gereserveerd via een externe partij maar geen bevestiging ontvangen?
Heeft u gereserveerd via een externe partij maar geen bevestiging ontvangen?
Heeft u via een externe partij gereserveerd en geen bevestiging gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.
Kan ik mijn boeking gereserveerd via een externe partij bij jullie annuleren?
Kan ik mijn boeking gereserveerd via een externe partij bij jullie annuleren?
heeft u uw boeking via een externe partij gemaakt dan kunnen wij deze niet annuleren of wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.
Wat zijn de annulering voorwaarden van Getstay?
Wat zijn de annulering voorwaarden van Getstay?
Annulering door Getstay:
Uiteraard wil Getstay.nl BV u niet teleurstellen, maar het kan voorkomen dat Getstay.nl BV uw definitieve boeking op de eerste werkdag na uw boeking annuleert. In dit geval wordt u aanbetaling/betaling gerestitueerd. Ook vóór de aankomstdatum kan Getstay.nl BV de reisovereenkomst annuleren indien nakoming van de overeenkomst met reden niet mogelijk is ten gevolge van onvermijdbare en buitengewone omstandigheden. In dit geval verliest Getstay.nl BV haar recht op de volledige betaling van de boeking en wordt het reeds betaalde bedrag terugbetaald.
Get stay kan de boeking bij onvoorziene omstandigheden met onmiddellijke ingang annuleren, bijvoorbeeld als zich omstandigheden voordoen waardoor het gehuurde niet meer beschikbaar is. Deze omstandigheden kunnen als volgt zijn: verkoop van het onroerend goed, onbewoonbaar onroerend goed, onvoorziene beëindiging van de huur door de eigenaar, enz.
8.2. ALTERNATIEF IN BUITENGEWONE OMSTANDIGHEDEN
In het geval dat een substantieel deel van uw verblijf niet (meer) mogelijk is door problemen met het vakantiehuis, zal Getstay.nl BV voor u een gelijkwaardig alternatief zoeken. Getstay.nl BV probeert hierbij zoveel mogelijk rekening te houden met de ligging, klasse en voorzieningen van het vakantiehuis en de samenstelling van het reisgezelschap. Als het alternatieve vakantiehuis van mindere kwaliteit is, krijgt u een vergoeding. Is het alternatieve vakantiehuis van hogere kwaliteit, dan wordt u verzocht een aanvullend bedrag te betalen. In beide gevallen heeft u ook de mogelijkheid om de reisovereenkomst op te zeggen.
8.3. ANNULERING VAN DE BOEKING DOOR GETSTAY.NL BV BIJ SCHENDING VAN VERPLICHTINGEN DOOR DE GAST
Getstay is gerechtigd de boeking direct schriftelijk of per e-mail te annuleren of de onmiddellijke leegstand van de accommodatie aan te vragen indien de gast zijn verplichtingen voor de accommodatie ernstig schendt, bijvoorbeeld als er meer of verschillende mensen en/of dieren in het appartement zijn ondergebracht zoals overeengekomen, of als hij schade aan de accommodatie veroorzaakt, als hij een last veroorzaakt, of als hij andere verplichtingen als gast niet nakomt. De gast heeft in een dergelijk geval geen recht op restitutie van de (gedeeltelijke) huursom en is verplicht tot vergoeding van de schade veroorzaakt door nalatigheid of handeling. Tevens kan de eigenaar zich door Get stay laten vertegenwoordigen bij de uitvoering van alle rechten en verplichtingen.
Verblijf
Bij welke accommodaties kan ik mijn hond meenemen?
Bij welke accommodaties kan ik mijn hond meenemen?
Bij Getstay hebben wij verschillende accommodaties waar u hond welkom is.
Bekijk hier alle accommodaties waar uw viervoeter mee naar toe mag: https://www.getstay.nl/op-vakantie-met-je-hond
Hoe laat kunt u in-en uitchecken?
Hoe laat kunt u in-en uitchecken?
-
U accommodatie is beschikbaar vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Uitchecken kan bij vrijwel al onze accommodaties tot 10.00 uur.
Waar kan ik in- en uitchecken?
Waar kan ik in- en uitchecken?
Wij verstrekken u via de bevestigingsmail de in- en uitchecklocaties. Dit kan per accommodatie verschillen.
Betalingen
Aanbetaling en resterende betaling
Aanbetaling en resterende betaling
De aanbetaling dient te worden overgemaakt nadat de boeking is gemaakt. De aanbetaling bedraagt 30% van de bruto huurprijs. De aanbetaling dient binnen 7 dagen na boekingsbevestiging door Getstay.nl BV te zijn ontvangen. Het resterende bedrag dient Getstay.nl BV uiterlijk 60 dagen voor aankomst te bereiken. De gast is in verzuim indien hij niet op tijd heeft betaald.
Indien de boeking binnen 60 dagen voor de dag van aankomst wordt gedaan, dient de volledige reissom direct te worden voldaan.
Consequenties in geval van mislukte betaling
Consequenties in geval van mislukte betaling
Voor zowel de borg als het resterende bedrag geldt: Indien de gast niet op tijd heeft betaald, stuurt Gastvrijaanzee.nl BV de huurder een kosteloze betalingsherinnering. De gast heeft de mogelijkheid om de betaling binnen de volgende drie kalenderdagen te voltooien.
Er wordt één laatste betalingsherinnering gestuurd. Indien betaling na drie kalenderdagen niet heeft plaatsgevonden, wordt de boeking geannuleerd op de dag van de vertraging.
Annulering proces en kosten
Annulering proces en kosten
Naast de gefactureerde annulerings- en wijzigingskosten aan de kant van de woningeigenaar kunnen dit ook kosten zijn die Getsty.nl B.V. treffen om de annulering of wijziging mogelijk te maken. Ook als de gast niet op tijd betaalt, kunnen deze kosten in rekening worden gebracht.
7.1. VOOR ALGEMENE ANNULERINGEN DOOR DE GAST
1. Annulering tot en met de 43e dag voor aankomst: 30% van de reissom.
2. Annulering 42 tot en met 28 dagen voor aankomst: 60% van de reissom.
3. Annulering van 27 tot en met de laatste dag voor de overeengekomen huurperiode 90% van de reissom.
4. Voor latere annulering of bij het niet arriveren wordt de volle prijs inclusief extra kosten in rekening gebracht.
5. Omboeken is gratis tot en met 27 dagen voor aankomst. Vanaf de 26e dag voor aankomst brengt Getstay.nl BV 30% van de bruto huurprijs in rekening.
U kunt de boeking op elk moment vóór de aankomstdatum annuleren. Getstay.nl BV verwerkt annuleringen tijdens werkdagen. Als een annulering bij ons na het einde van een werkdag aankomt, verwerken wij de annulering binnen 2 werkdagen. De eerstvolgende werkdag is bepalend voor de annuleringskosten.
Restitutie na annulering. Getstay.nl BV streeft ernaar het restant van het huurbedrag binnen 14 dagen na de annuleringsdatum terug te betalen.
Het afgeschreven bedrag klopt niet, wat moet u doen?
Het afgeschreven bedrag klopt niet, wat moet u doen?
-
Indien het afgeschreven bedrag niet overeenkomt met u boeking dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met de afdeling reserveringen zodat we het kunnen uitzoeken. U kunt ons telefonisch bereiken via: +31 (072) 204 0860 of via de mail: info@getstay.nl
Algemeen
Is er in beddengoed aanwezig?
Is er in beddengoed aanwezig?
De bedden in onze accommodaties zijn standaard opgemaakt bij aankomst.
Is er keukenlinnen aanwezig in de accommodatie?
Is er keukenlinnen aanwezig in de accommodatie?
Ja, in de keukens van onze accommodaties is één theedoek, één dweiltje en een keukendoek aanwezig.
Zijn er handdoeken aanwezig in de accommodatie?
Zijn er handdoeken aanwezig in de accommodatie?
Ja, in elke accommodatie zijn per persoon één grote en één kleine handoek aanwezig.
Is er een kinderbedje aanwezig?
Is er een kinderbedje aanwezig?
Wanneer u met een kind in een van onze accommodaties verblijft, kunt u bij de reservering aangeven dat u graag een kinderbedje in de accommodatie geplaatst wilt hebben. Houd er echter rekening mee dat u zelf voor het beddengoed van het kinderbedje moet zorgen.
Is er een kinderstoel aanwezig?
Is er een kinderstoel aanwezig?
Wanneer u met een kind in een van onze accommodaties verblijft, kunt u bij de reservering aangeven dat u graag een kindertstoel in de accommodatie geplaatst wilt hebben.
U bent iets kwijtgeraakt, hebben wij het gevonden?
U bent iets kwijtgeraakt, hebben wij het gevonden?
Bent u iets kwijtgeraakt of denkt u wat te zijn vergeten in één van onze accommodaties? Neem dan gerust contact op met onze receptie via +31 (072) 204 0860 of stuur een mail naar info@getstay.nl
Staat u vraag niet bij de bovenstaande vragen?
Neemt u gerust contact op met onze receptie medewerkers via +31 (0)72 204 0860 of stel u vraag via ons contactformulier.